
در آغوشم که میگیری
آنقدر آرام میشوم
که فراموش میکنم
باید نفس بکشم.....

ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 2:32
تمام ترانه هایم ترنم یاد توستوتمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توستای زلال تر از باران.....وپاکتر از آیینه ؛به وجود پر مهر تو می بالم......وتو را آن گونه که میخواهی دوست دارم....ای مهربان پرنده خیالم با دلم گرفته.......ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 2:32
ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 2:32